משווקים עסקים - תותחים בשיווק - שיווקתם עסקים בהצלחה מרובה -
אם כן, מאמר זה אינו בשבילכם..
מאמר זה מיועד בעיקר ליזמים ובעלי עסקים קטנים שאינם מצטיינים כל כך במלאכת השיווק והפרסום.
מי שיודע לשווק מצליח בזאת רק משום שהוא שולט ויודע דבר אחד בסיסי והוא - מי מקבל את ההחלטות..
אם אתם הייתם צריכים היום לשווק מוצר, שרות, חברה, למי הייתם פונים בשיווק שלכם - לגבר - לאשה - לאבא - לאמא - דרך הילדים שינדנדו להורים - לבעל חברה - למנהל השיווק שלה..?
מי הוא אותו גורם שמקבל את ההחלטה -
ובכן, מחקרי שיווק מתקדמים מראים כי מקבל ההחלטות האמיתי הינו...המוח!
הידעתם כי ישנה שיטת שיווק שלמה המתבססת על מחקרי המוח ?
תנו לנו לספר לכם על כך, בכמה משפטים :
למוח יש 3 חלקים.
החלק הפנימי ביותר נקרא המוח הקדמון.
חלק זה הוא המחליט והדואג לכל מה שקשור למזון, רבייה, הישרדות וכו'.
פניה שיווקית מדויקת לחלק זה, תעורר בו גירויים ותגובות במוצרים ושירותים אותם אתם מנסים לשווק ולמכור.
לצורך הכנת מסעות פרסום ושיווק המבוססים על נוסחאות מדויקות לפניה למוח הקדמון, יש קודם להבין את תכונותיו ומאפייניו, מה משפיע עליו, אילו גירויים יש לעורר אצלו, כיצד לשווק לו ואילו מסרים ותכנים להעביר לו.
מי שיצליח במשימות אלו, קרוב לוודאי שיעלה את גרף איכות ותוצאות השיווק והמכירות שלו.
במאמרים הבאים נסקור את תכונות המוח הקדמון, מה משפיע עליו, אילו גירויים יש לעורר אצלו וכיצד לבצע מסעות פרסום ושיווק יעילים.
הכותבים הינם יועצי שיווק ואסטרטגיה של חברת "מצפן לעסקים קטנים".
אם כן, מאמר זה אינו בשבילכם..
מאמר זה מיועד בעיקר ליזמים ובעלי עסקים קטנים שאינם מצטיינים כל כך במלאכת השיווק והפרסום.
מי שיודע לשווק מצליח בזאת רק משום שהוא שולט ויודע דבר אחד בסיסי והוא - מי מקבל את ההחלטות..
אם אתם הייתם צריכים היום לשווק מוצר, שרות, חברה, למי הייתם פונים בשיווק שלכם - לגבר - לאשה - לאבא - לאמא - דרך הילדים שינדנדו להורים - לבעל חברה - למנהל השיווק שלה..?
מי הוא אותו גורם שמקבל את ההחלטה -
ובכן, מחקרי שיווק מתקדמים מראים כי מקבל ההחלטות האמיתי הינו...המוח!
הידעתם כי ישנה שיטת שיווק שלמה המתבססת על מחקרי המוח ?
תנו לנו לספר לכם על כך, בכמה משפטים :
למוח יש 3 חלקים.
החלק הפנימי ביותר נקרא המוח הקדמון.
חלק זה הוא המחליט והדואג לכל מה שקשור למזון, רבייה, הישרדות וכו'.
פניה שיווקית מדויקת לחלק זה, תעורר בו גירויים ותגובות במוצרים ושירותים אותם אתם מנסים לשווק ולמכור.
לצורך הכנת מסעות פרסום ושיווק המבוססים על נוסחאות מדויקות לפניה למוח הקדמון, יש קודם להבין את תכונותיו ומאפייניו, מה משפיע עליו, אילו גירויים יש לעורר אצלו, כיצד לשווק לו ואילו מסרים ותכנים להעביר לו.
מי שיצליח במשימות אלו, קרוב לוודאי שיעלה את גרף איכות ותוצאות השיווק והמכירות שלו.
במאמרים הבאים נסקור את תכונות המוח הקדמון, מה משפיע עליו, אילו גירויים יש לעורר אצלו וכיצד לבצע מסעות פרסום ושיווק יעילים.
הכותבים הינם יועצי שיווק ואסטרטגיה של חברת "מצפן לעסקים קטנים".
"מצפן לעסקים קטנים" - ייעוץ עסקי לבעלי עסקים קטנים !
שיווק, מיתוג, הכנת תוכניות עסקיות, כתיבה שיווקית, בניית אתרים, קידום אתרים
הדרכות אישיות בבית העסק!
פגישה ראשונה ללא תשלום!
לאתר הבית : http://www.yeutz4u.fav.co.il
ליצירת קשר : 03-9213668
איייל : yeutz_asakim@walla.co.il
שיווק, מיתוג, הכנת תוכניות עסקיות, כתיבה שיווקית, בניית אתרים, קידום אתרים
הדרכות אישיות בבית העסק!
פגישה ראשונה ללא תשלום!
לאתר הבית : http://www.yeutz4u.fav.co.il
ליצירת קשר : 03-9213668
איייל : yeutz_asakim@walla.co.il